Hello Kitty

Hello Kitty

Mönster hittade jag nätet när jag googlade på "hello kitty virkat".

Har även gjort en liten "Miffy" som är Hello Kittys vän i kaninformat.

Själva virkningen är inga problem det är när man ska brodera dit ansikterna som man behöver ha tungan rätt i munnen.

Hello Kittys kompis

Det är i stort sett samma mönster som Hello Kitty men öronen gjorde jag lite längre och på armarna bröt jag av med en annan färg för att klänningen skulle stämma.

Dessa två sköningar fick min kompis dotter i packet när hon fyllde 3 år.


Kommentarer
Postat av: ellohell

naww, vad söta!! Kika gärna in hos mig om du har tid, gillar du min blogg får du gärna fortsätta läsa eller följa mig på bloglovin :)

2010-12-14 @ 18:36:24
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0