Jobbar sista dygnet för i år.

Den här helgen var det min tur att jobba "långhelg" det vill säga: fredag till lördag och söndag till måndag. Vi jobbar dygn så det blir lite intensivt när man jobbar dessa helger. Men jag trivs med mitt jobb och det är rätt skönt att vara där, ljudnivån är inte som hemma med tre småbarn som springer omkring och härjar... :) Efter i morgon är jag ledig till 1 januari då mitt nästa pass är. Jobbar varannan helg till sista januari sen börjar jag på heltid igen efter barnledigheten.
Birgittas vantar och en liten snigel.

Har fått klart vantarna som jag lovat Birgitta så nu blir det till att göra klart bordstabletten, den har jag kommit en bra bit på så kanske hinner jag klart med den till den 23/12 när allt julpynt ska fram. På vantarna ligger en lien snigel som slingrat vilse. Är det någon som känner till var denna lilla snigel hör hemma? ( 50:- plus 30:- i frakt först till kvarn. maila mig: [email protected])

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0