Faster

Jag har blivit faster, i torsdags 20/1 kom lilla Sebastian. 46cm lång och 2810g, 20 dagar för tidigt. Bror för traditionen vidare med att få barn på deras namnsdag, både jag och våran kära mor har namnsdag den dagen vi fyller...

Eftersom han var beräknad i februari hade jag virkat en månadsnalle för februari men nu fick jag akut göra en januarinalle. :) Mönster på dessa nallar finns på Järbos hemsida. http://www.jarbo.se nr: 15-06. Känner ni för att virka en själva så hör av er till mig så kan ni köpa garn nystan av mig 20:- st + frakt 30:- ( det går åt 2 nystan till nallen.)
Järbos mönster på månadsnalle.


Kommentarer
Postat av: Anne Kellgren

Med Michaelas hjälp fick jag kommit in ;)

Grattis till dig faster.

Vi hörs! Kram

2011-01-28 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0